Premi AACE 2014 a la biblioteca Tecla Sala de l'Hospitalet
La Biblioteca Tecla Sala de L'Hospitalet ha rebut el premi a la institucio, empresa o personalitat que ha donat suport al còmic espanyol. La Tecla Sala  és sens dubte una de les biblioteques mes importants de Catalunya, i gràcies a diversos dels seus col·laboradors ha estat des de fa anys molt activa en relació al còmic, realitzant exposicions o xerrades i publicant el seu butlletí informatiu Còmic Tecla , de distribució gratuïta, on abunda tant la informació de novetats editorials com els articles relacionats. També ha sabut anar dotant el fons de la biblioteca d'un gran numero d'exemplars amb el que poden treballar estudiants i professionals.

El lliurament de premis es realitzarà durant el 32 Saló Internacional del Còmic de Barcelona que se celebra del 15 al 18 de maig.

Font: AACE

11/03/2014 13:51h