L'autor vicentí del mes

Amb la finalitat de visibilitzar el patrimoni humà vicentí i el fons de la col·lecció local de la Biblioteca cada mes exposarem, de manera destacada, un autor o autora de Sant Vicenç dels Horts. Serà a la planta baixa de la Biblioteca Municipal Les Voltes. La resta de llibres d’aquests o d’altres autors/es els trobareu també a la planta baixa de la Biblioteca, la secció més genuïna de totes les biblioteques públiques.

Aquest mes de maig l’autor destacat és José Antonio Arcediano. Nascut a Barcelona l’any 1964. Llicenciat en filosofia per la UB.

Va ser secretari de l’Aula de Poesia de Barcelona des del 2003 fins al 2014.
Va fundar la revista La musa araña i és integrant de la redacció de Caravansari, revista de poesia en llengües peninsulars.
Ha participat, juntament amb altres poetes, en els volums Tiempo visible (Caravansari, 2014) i Tiempo invisible (Caravansari, 2016) del fotògraf i poeta visual Edu Barbero.
Ha traduït al castellà, en col·laboració amb A. García Lorente, algunes obres de poetes catalans contemporanis.
Participa en la coordinació del festival internacional “Horts de Poesia”, de Sant Vicenç dels Horts.

06/05/2022