Primeres activitats del projecte "Parcs i biblioteques naturalment" a Sant Cugat del Vallès

Primeres activitats del projecte

Amb la passejada artística per Collserola i el taller infantil "Dibuixant el bosc" acompanyats de la mà de les artistes locals Monica Kopatschek i Ana López, s'han iniciat les primeres activitats relacionades amb el projecte "Parcs i biblioteques naturalment!" aquest octubre, a Sant Cugat del Vallès.

Durant la passejada el públic va gaudir de les explicacions sobre com la natura és una font continua d'inspiració i coneixement, i de quina manera es tradueix en les obres d'aquestes dues artistes.

El taller es va fer a la biblioteca de Mira-sol, utilitzant elements recollits i observats durant la passejada, on els infants van fer creacions a través de tècniques com l'estampació, i el dibuix amb diferents materials.

21/10/2023