Ripollet celebra el Dia Internacional de La Llengua Materna

El dia 21 de febrer es commemora el Dia Internacional de la Llengua Materna, un dia que es celebra des de 1999, quan va ser proclamat per la UNESCO, per tal de promoure el plurilingüisme i la diversitat cultural, a través de promoure la difusió de les llengües maternes. A Ripollet, ho celebrem un any més, amb la col·laboració dels centres educatius, el Centre de Normalització Lingüística de Ripollet i la Biblioteca Municipal.

Des de la Biblioteca hem prepart dues propostes per a la efèmeride:

Del 19 al 29 de febrer es podrà visitar al vestíbul de la Biblioteca Municipal la mostra de llibres Les llengües de El Petit príncep, una exposició de diferents edicions i llibres en diferents idiomes de "El Petit Príncep" d'Antoine de Saint-Exupéry. Trobareu traduccions al anglès, francès,

I el dijous 22 de febrer, a les 18.30 h a la sala d’actes de la Biblioteca Municipal podrem gaudir de la xerrada “Un món de llengües” a càrrec dels Llenguaferits. En aquesta xerrada, la Jessica i en David expliquen de manera amena i entretinguda curiositats del català i d’altres llengües d’arreu del món amb l’objectiu de despertar la sensibilitat lingüística i, així, fomentar el respecte per totes les llengües i, en particular, pel català.

15/02/2024