La Biblioteca Municipal participa en el 8M de Ripollet

Sota el lema 'Juntes, diverses i fortes', Ripollet celebra un març ple d'activitats entorn el 8M amb la mirada fixada en la diversitat i la interseccionalitat en la lluita per la igualtat de drets entre totes les persones.

Entre les activitats, hi ha propostes reivindicatives, culturals, juvenils i esportives.

Aquestes só les propostes que trobareu a la Biblioteca:

2 de març, a les 11.30 h, a la Biblioteca Municipal
Club de lectura jove "A través de mi ventana, d'Ariana Godoy"

Lectura crítica d’un dels majors èxits en novel·la juvenil dels darrers anys, que ha triomfat a Wattpad i a Netflix. Estem davant d’una novel·la de romanticisme tòxic? En parlarem fent tertúlia i comentant el llibre. Per a joves de 12 a 16 anys. A càrrec de Tamara Marín.

14 de març, a les 19 h, a la Biblioteca Municipal
"Demasiadas canciones que suenan a ti", de Carmen Chaguaceda

Presentació del llibre i conversa amb l'autora local.

Del 4 al 23 de març, a la Biblioteca Municipal
100 llibres escrits per dones que cal llegir abans de morir

Amb aquesta instal·lació, la Biblioteca donarà a conèixer i convidarà a llegir una selecció de 100 obres escrites per dones.

Llibres Violetes

Mostra de llibres que parlen de feminisme i de la lluita individual i col·lectiva de la dona.

04/03/2024