La Biblioteca Municipal, nou centre col·laborador ACTIC

La Biblioteca Municipal ha començat l'any estrenant-se com a centre col·laborador de l’Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació (ACTIC), de manera que en aquest equipament es podrà obtenir informació sobre el certificat i realitzar les proves per a obtenir-lo. L’ACTIC és el certificat acreditatiu de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació que les persones despleguen en situacions reals per assolir objectius determinats amb eficàcia i eficiència.

L’ACTIC permet a qualsevol persona de més de 16 anys demostrar les seves competències TIC mitjançant una prova per ordinador. Les persones que superen satisfactòriament la prova tenen un certificat acreditatiu que emet la Generalitat, i que els possibilita acreditar un determinat nivell de competències en TIC davant de qualsevol empresa o administració.

A la Biblioteca els aspirants es podran examinar dels tres nivells de l'ACTIC (bàsic, mitjà i avançat) a través de les proves virtuals que es realitzaran a l'espai Internet i +. El servei oferirà la possibilitat de realitzar cinc proves setmanals:

• Dilluns, Dimarts, dijous i divendres, a les 16 h.
  • Dimecres, a les 10 h.

Tota la informació per a poder realitzar la prova es troba al portal ACTIC de la Generalitat de Catalunya.

30/01/2024