La Biblioteca Municipal celebra un Mercat de Revistes i Llibres Solidari

Del 18 al 23 de març torna a la Biblioteca Municipal el Mercat de revistes, una activitat on les persones usuàries que s’acosten a l’equipament poden endur-se aquelles revistes antigues que la Biblioteca retira del seu fons. Com a novetat, aquest any, per poder aconseguir les revistes que la Biblioteca ha donat de baixa, caldrà fer una aportació solidària de llet que es destinarà íntegrament a Creu Roja Cerdanyola-Montcada-Ripollet.

Així, per cada litre de llet aportada, els usuaris i usuàries es podran emportar cinc revistes o tres llibres. El motiu de demanar llet és que és un dels aliments amb més demanda i al mateix temps amb més dèficit en els bancs d’aliments. Creu Roja s’encarregarà de repartir la donació entre les famílies en situació de vulnerabilitat.

L’objectiu de modificar el Mercat de revistes i realitzar un intercanvi de llibres i revistes per llet és dotar aquesta activitat, ja força consolidada, d’un component solidari. I per això es realitza una crida als veïns i veïnes a fer créixer i participar d’aquesta iniciativa.

11/03/2024