Celebren un Sant Jordi a Ripollet de conte

Ripollet celebrarà un mes d'abril ple d'actes amb motiu del Sant Jordi 2024. Pràcticament durant tot el mes hi haurà activitats relacionades amb aquesta festivitat que tindrà el gran centre neuràlgic el mateix dia 23.

Aquest any, la programació s'estén pràcticament per tot el mes, amb un conjunt d'activitats ben diverses i adreçades a tots els públics. Aquest any, la il·lustració assoleix un gran protagonisme, juntament amb la lectura, com a instrument que vehicula l'art i el relat alhora. En aquest sentit, la imatge d'aquest Sant Jordi és la figura del tradicional conte de la Caputxeta, que surt d'un llibre a lloms del llop.

Activitats organitzades per la Biblioteca Municipal:

Divendre 19 d'abril, a les 19 h, a la Biblioteca Municipal

Ripolletres: Vida. Presentació del poemari de l’autora local María José Alcaide.

Dissabte 20 d’abril, a les 11.30 h, a la Biblioteca Municipal

Hora del conte “Sant Jordi, la princesa, la rosa i el drac”

Aquest espectacle ens parla de la bella llegenda de Sant Jordi, però el nostre protagonista és un músic que amansirà el drac amb el so de dues flautes. El drac, la princesa i Sant Jordi es faran amics i el foc del drac servirà per escalfar les cases del poble. La princesa i Sant Jordi veuran en el foc del drac una font d’energia natural.

A càrrec de cia. Bufanúvols

Dilluns 22 d’abril, a les 19 h, a l’Espai M. Aurèlia Capmany

Revetlla de Sant Jordi de Nits de Música: “Ocells, ocellets i altres poesies”

Poesia, música i ball s’uniran en un vespre on els ocells seran els protagonistes.

Hi col·laboren: Nits de Música de l’AETMV, Amics del Teatre de Ripollet, Acció Fotogràfica Ripollet i Grup de ball de bastons de Ripollet

23 d’abril, a la Plaça de Pere Quart

Espai del llibre i la lectura, de 9 a 20 h

Amb la Carpa del Drac, l’espai de contes i lectura de la Biblioteca Municipal.