La Biblioteca de Piera canvia d’horari a l’estiu

La Biblioteca de Piera comença l’horari d’estiu, que va des del dissabte 1 de juliol fins al dissabte 16 de setembre (ambdós inclosos). Durant aquest període, es mantindrà el mateix horari que durant la resta de l’any, a excepció dels divendres que s’obrirà de matí i dels dissabtes, que es tancarà.

Així, l’horari d’estiu de l’equipament serà el següent:

Matins:

Dimarts i dijous: de 10 a 14h

Divendres: de 9.30 a 14h

Tardes:

De dilluns a dijous: de 15.30 a 20h

Dissabtes tancat

• Horari durant el mes d’agost

A l’agost, la biblioteca obrirà només en horari de matins. EL servei, doncs, es podrà utilitzar de 9:30h del matí fins a les 14h del migdia.

La darrera setmana del mes, del dijous 24 d’agost a l’1 de setembre (ambdós inclosos) l’equipament tancarà per vacances.

El que no tanca mai és l’Aladí, el catàleg en línia de les biblioteques XBM, i es podrà seguir consultant amb calma i reservar els exemplars que cada persona usuària vulgui.

29/06/2023