Col·laboració entre la Biblioteca Municipal L'Ateneu i l'Escola Municipal de Les Arts

La Biblioteca Municipal L'Ateneu i l'Escola Municipal de Les Arts hem arribat a una entesa per a crear i dur a terme activitats relacionades amb els llibres, la música i la dansa. Aquestes activitats seran variades i podran adreçar-se a infants, famílies, joves o adults.

Les activitats seran a càrrec de personal de la Biblioteca i de professors de Les Arts, que treballarem de manera conjunta tant en la preparació com en la realització de tallers, presentacions o conferències.

Activitats fetes:

- octubre 2023: taller de música i moviment a partir del llibre La simfonia dels animals (activitat infantil)

- gener 2024: taller "Dansa en família" (activitat familiar)

- febrer 2024: sessió "Va d'òpera" (Carmen, de G. Bizet) (activitat per a adults)

16/03/2023