I Jornada de Còmic i Salut

Cartell de la I Jornada de Còmic i Salut

Seguint les instruccions de l’autoritat sanitària i la resolució oficial en què s’adopta, com a mesura preventiva, la no participació de professionals sanitaris a congressos, seminaris, jornades, simposis, o cursos de caràcter presencial amb la finalitat de minimitzar el risc de contagi en aquest col·lectiu de professionals respecte a la infecció del Coronavirus, s’ajorna la celebració de la I Jornada de Còmic i Salut que estava prevista els dies 20 i 21 de març.

El Parc Sanitari Sant Joan de Déu organitza aquesta jornada sobre medicina gràfica per donar a conèixer els beneficis que aporta la novel·la gràfica als àmbits sanitari i social: visibilitzar les persones que tenen una malaltia, incrementar l’empatia a la consulta mèdica i promoure la salut (llegir-ne més).

Divendres 20 de març de 9.15 a 14 h a l'auditori del Centre Social del Parc Sanitari
Sessió amb autors de prestigi del món del còmic. Adreçada a professionals de la novel·la gràfica i de la salut i a aficionats.

Dissabte 21 de març de 10.30 a 14.30 h als Jardins del Parc Sanitari
Còmic Family Kids: activitats per a tota la familia: tallers, contacontes, scape room, xerrades...

Les biblioteques de Sant Boi de Llobregat, que hem col·laborat en l’organització d’aquesta jornada, estarem presents dissabte 21 de març en un dels estands ubicats als Jardins del Parc Sanitari, i hem preparat una selecció de còmics sobre salut que hem anomenat Recepta mèdica de lectura.

Font de la informació: Biblioteques de Sant Boi de Llobregat

Més notícies a bibliotecavirtual.diba.cat/salut