El Museu de Ciències Naturals de Granollers publica un llibre sobre el tritó i els amfibis i rèptils del Parc Natural del Montseny

Us convidem a la Presentació del llibre «El Tritó del Montseny i els amfibis i rèptils del Parc Natural i la Reserva de la Biosfera del Montseny»

🗓 18 abril 18.30 h 📍 Oryx. Balmes 71, Bcn
Amb els autors Fèlix Amat i l'Albert Montori, i la participació de Cori Calero

📒 La publicació és el resultat de diverses dècades de recerca sobre els amfibis i rèptils del Montseny i entre d'altres aspectes, s'hi descriu i analitza la distribució geogràfica de les espècies.
🏞️ El llibre conté una síntesi del coneixement obtingut fins l'actualitat sobre el tritó del Montseny, una espècie endèmica del massís i emblema de la gran biodiversitat que atresora aquest espai natural, pel que fa a la seva biologia i es fa ressò de les iniciatives destinades a millorar la seva conservació d'aquest amfibi críticament amenaçat.

Més notícies a bibliotecavirtual.diba.cat/espais-natural

17/04/2023