41a edició del BBVA Torelló Mountain Film Festival

Divendres 17 de novembre s'inaugura a Torelló la 41a edició del BBVA Torelló Mountain Festival  que s'allargarà fins al 26 de novembre amb moltes novetats. La sessió inaugural del festival està dedicada a Groenlàndia "Groenlàndia, la terra verda" i comptarà amb diferents actuacions de música en directe i poesia per acompanyar les intervencions de dues personalitats ben congudes pels amants de la muntanya, l'explorador polar Ramon Larramendi i l'antropòleg Francesc Bailón que està especialitzat en la cultura inuit, la protagonista de la vetllada. Al certamen s'hi presenten 45 films de 13 països  i també es podrà gaudir de tasts de vins i activitats familiars com Hores del conte a la biblioteca. Durant  l'acte s'atorgarà la Flor de Neu d'honor a l'escaladora catalana Sílvia Vidal.

Més informació:

14/11/2023