Música i romànic

Et volem recomanar el cicle de concerts a temples romànics organitzat pels Amics de l’Art Romànic del Bages que es realitza durant els mesos de maig i juny d’enguany. Per a tots els qui us agradi la música antiga, la musica en viu i l’art romànic no us podeu perdre aquest cicle de concerts de Música i Romànic.

L’entitat cultural Amics de l’Art Romànic del Bages, amb la finalitat principal de la divulgació, recerca i conservació de tots els aspectes culturals i artístics relacionats amb l’Edat Mitjana, mantenint un especial interès envers l’art romànic de la comarca del Bages, ens presenta una nova edició del cicle de concerts en  temples romànics. Aquest 2022 es realitza la 12a edició del cicle de concerts de Música i Romànic

El cicle consta de 4 concerts, que tenen lloc en diferents esglésies romàniques o indrets medievals de la comarca bagenca, aquest any però, amb una excepció, un dels concerts tindrà lloc en un lloc tan emblemàtic com és, l’església de Montfalcó Murallat, al municipi de Les Oluges i que pertany a la comarca de la Segarra.

Aquesta és una edició especial ja que aquest any 2022, a Manresa, es commemora l’estada de Sant Ignasi de Loiola a la ciutat, i per celebrar l’efemèride, el primer concert del cicle es realitzarà a la cova de Sant Ignasi de Manresa, un indret ple d’espiritualitat

En aquests concerts s’escolta música i es gaudeix de l’espai arquitectònic únic amb unes acústiques que ens transporten als temps antics. A cada concert s’ofereix també una visita guiada i  en el concert a Les Torres del F es podrà gaudir d’un tast de vins DO Pla de Bages.

31/05/2022