Escriptura dramàtica a la Biblioteca Josep Soler Vidal de Gavà

La Biblioteca Josep Soler Vidal de Gavà convoca el concurs d’escriptura dramàtica Ciutat de Gavà “Paraules en escena”.

L’Ajuntament de Gavà, en col·laboració amb les biblioteques de la ciutat, ha convocat una nova edició del concurs d’escriptura dramàtica Paraules en escena, un certamen que pretén fomentar l’escriptura de peces teatrals de petit format entre el públic jove i adult.

El concurs és obert a una única categoria de participació, a partir dels 12 anys. Els participants podran presentar al premi una única obra dramàtica original i no estrenada, o un text que sigui un guió de muntatge no estrenat en el moment de reunir-se el jurat, que no hagi guanyat cap premi amb anterioritat ni estigui en procés d’edició o amb els drets d’edició compromesos, així com tampoc no podrà haver sigut objecte de cap lectura dramatitzada pública.

Les obres es poden presentar fins al 30 d’abril.

El primer premi està dotat amb 1.200€ i el segon amb 300€  i un abonament al teatre per a dues persones.

La presentació d’obres es pot fer via Seu electrònica de l’Ajuntament de Gavà (https://eseu.gava.cat/) o presencialment a l’OAC, amb cita prèvia. Més informació: Publicació de la convocatòria

En paral·lel al concurs la biblioteca obre les inscripcions d'una nova edició del Curs d'escriptura dramàtica Paraules en Escena, que es durà a terme tots els dimarts del mes de març de 2024.

Dirigit per Ricard Gázquez, Doctorat en Arts Escèniques, director de l'Aula de Teatre de la UAB i professor a l'Institut del Teatre, en el curs de quatre sessions gratuïtes es facilitaran pautes concretes sobre escriptura teatral, tractament dels personatges, acció, veu i sentit teatral, entre d'altres.

Com cada any, aquest curs és el preludi d'una nova convocatòria del VIII edició del Concurs "Paraules en Escena" 2024.

Curs gratuït

• Sessions: els dimarts 5, 12, 19 i 25 de març de 2024 - 18:00 a 20:00 h.
  • Places limitades. Inscripció prèvia per telèfon 932 639 230
  • Correu electrònic b.gava.jsv@diba.cat