Dansa Metropolitana

El festival Dansa Metropolitana programa més de tres-centes activitats que es podran veure de l’1 al 24 de març a teatres i espais públics d'una dotzena de ciutats, amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Amb especial protagonisme per a la dansa urbana, la setena edició del certamen desplega el seu programa en diversos espais de Badalona, Barcelona, Cornellà, El Prat, Esplugues, Granollers, l’Hospitalet, Sabadell, Sant Cugat, Santa Coloma, Terrassa i Viladecans. Com és habitual, l’Institut del Teatre forma part de la programació amb les actuacions d’IT Dansa i de companyies de graduats.

Del programa d’enguany destaquen les actuacions de dansa urbana i les companyies de procedència francòfona com Accrorap, que farà la inauguració a la Plaça Argub de Sabadell, l’1 de març. Altres propostes destacades són l’espectacle itinerant ”D-Construction” de la Compagnie Dyptik a Terrassa, Granollers, Badalona, Barcelona, l’Hospitalet, Santa Coloma de Gramenet i Sabadell, o les actuacions del Territori Dansa a l’Hospitalet, amb tretze espectacles el 16 de març a diferents espais de la ciutat.

Més informació:

08/03/2024