Casal per a dones majors de 60 anys

Autor: Lídia Larrosa

L'Ajuntament impulsa un any més activitats de lleure gratuïtes per a aquest col·lectiu, que enguany es desenvolupen a la Biblioteca Municipal i a la piscina de Can Rosés

La regidoria de Polítiques d'Igualtat de l'Ajuntament de Rubí recupera aquest mes d'agost els casals d'estiu gratuïts per a dones majors de 60 anys. La proposta consisteix en tres tallers de musicoteràpia, art floral i piscina que tindran lloc de l'1 al 19 d'agost a la Biblioteca Municipal Mestre Martí Tauler i a la Piscina Municipal de Can Rosés.

Una vintena de dones podran beneficiar-se d'aquests casals, que s'organitzen des del 2006. "L'objectiu d'aquestes activitats és oferir una alternativa de lleure a aquelles dones que potser no disposen de prous recursos econòmics per marxar de vacances durant l'estiu. Els casals els permeten gaudir de diferents propostes enriquidores i, a més, són una bona via de socialització", ha explicat la regidora de Polítiques d'Igualtat, Maria Mas.

Les activitats tindran lloc de dilluns a divendres de 18 a 19.15 h entre l'1 i el 19 d'agost. Les dones interessades a assistir-hi poden formalitzar la seva inscripció de forma gratuïta a partir del dilluns 25 de juliol a la regidoria de Polítiques d'Igualtat, ubicat a l'edifici Rubí+D (rambleta Joan Miró, s/n), de 9 a 17 h.

03/08/2016 12:38h