Concurs de lectura mir@llibres

El mir@llibres és un concurs que vol fomentar el gust per la lectura entre els infants de 7 a 15 anys usuaris de les Biblioteques de Montcada i Reixac. L'objectiu del concurs és premiar els bons lectors i donar a conèixer el fons infantil de les biblioteques. El funcionament del concurs és molt senzill. Els nens participants sumen 10 punts al seu passaport lector per cada llibre llegit. Quan arriben als 60, es converteixen en mir@llibres i poden optar a guanyar diferents premis. Per demostrar que han llegit el llibre, han d'omplir el diari del lector, una fitxa que també serveix per recomanar lectures que els hi hagin agradat.

Els nens i nenes que vulguin participar es poden apuntar a partir del novembre a les biblioteques. Tenen fins el 13 de maig per llegir tots els llibres que vulguin d'un fons seleccionat especialment per a ells. La festa final de concurs se celebrarà al maig / juny de 2017, amb un sorteig de premis entre els participants i més sorpreses. T'esperem!!

07/11/2016 08:00h