Rosa Montero visita Cerdanyola del Vallès

L'escriptora madrilenya, Rosa Montero, es trobarà amb el seus lectors aquest dimecres 9 de novembre a les 19h, al Teatre Ateneu de Cerdanyola del Vallès, per parlar de la seva obra, dins dels marc del Club del llibre, cicle de trobades amb escriptors promogut per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials.

Rosa Montero va néixer a Madrid i va estudiar Periodisme i Psicologia. A la seva primera novel·la, Crònica del desamor (1979), li van seguir, entre d'altres, La hija del caníbal (Premio Primavera de Novela 1997), La loca de la casa (Premio "Qué Leer" 2004 al millor llibre de l'any, Premio "Grinzane Cavour" al millor llibre estranger publicat a Itàlia en 2005 i Premi "Roman Primeur" 2006 a França); Historia del rey transparente (Premio Qué Leer 2005 al millor llibre de l'any i Premio Mandarache 2007); Instrucciones para salvar el mundo (Premi dels Lectors del Festival de Literatures Europees de Cognac 2011); Lágrimas en la lluvia, La ridícula idea de no volver a verte (Premio de la Crítica de Madrid 2014) i El peso del corazón. També ha publicat el llibre de relats Amantes y enemigos (Premio Círculo de Críticos de Chile 1999), i dos assajos biogràfics, Historias de mujeres y Pasiones. La carne (2016) és la seva nova novel·la.

A més a més, aquest mes de novembre és la convidada de les Entrevistes virtuals i encara pots enviar-li la teva pregunta al formulari que trobaràs a la Biblioteca Virtual.

Més informació:
09/11/2016 09:12h