El Premi Born anuncia els seus finalistes

El passat dissabte 8 d'octubre es van donar a conèixer els tres finalistes que optaran al Premi Born de Teatre, un premi nascut l'any 1970 al Cercle Artístic de Ciutadella amb la voluntat de promoure i estimular la creació de textos teatrals.

Els textos seleccionats com a finalistes i que optaran a emportar-se el guardó de 14.000€, més l'edició de l'obra en les quatre llengües de l'estat són S'Horabaixa, Al límit de la muntanya i Lear.

L'acte de lliurament se celebrarà el 22 d'octubre al Teatre de Ciutadella. Aquell dia es revelarà el títol de l'obra guanyadora i la seva autoria. L'acte començarà amb la representació de l'obra de teatre Tortugues: la desacceleració de les partícules, escrita i dirigida per Clàudia Cedó, de FlyHard Produccions i interpretada per Dani Arrebola, Àlex Brull, Clara Cols i Alícia Puertas.

Després de més de quaranta-cinc anys i quaranta edicions, el Premi Born de Teatre ha esdevingut un dels guardons més prestigiosos i més ben dotats. Una fita d'atenció obligada de la dramatúrgia dels Països Catalans i de tot l'Estat espanyol.

Els guardonats dels darrers anys han estat:

• 2014    Un Peu gegant els aixafa a tots de Xavier Morató
  • 2013    Mata el teu alumne de Carles Mallol Quintana
  • 2012    Un Corrent salvatge de Raúl Dans
  • 2011    El principi d'Arquimdes de Josep M. Miró i Coromina
  • 2010    El temps de Lluïsa Cunillé

Ves al prestage d'Arts escèniques ►

17/10/2016 15:12h