Comediants, inventors d'un nou llenguatge

Comediants, inventors d'un nou llenguatge és el nom de l'exposició que es podrà visitar fins al 28 d'agost al Palau Robert de Barcelona.

Aquesta exposició fa un repàs per la trajectòria d'un grup teatral que fa 44 anys iniciava la seva activitat artística, convertint-se en creador d'una nova manera de fer teatre, unint la tradició festiva popular i la imatgeria mediterrània amb un discurs teatral innovador.

Comediants és un dels màxims representants del teatre de carrer de casa nostra i ha aconseguit portar els seus espectacles per espais, carrers i escenaris d'arreu del món.

L'exposició fa un recorregut per la història de la companyia a través dels diferents espectacles que han creat, dels esdeveniments en els que han participat, de les col·laboracions que han establert, de les diverses facetes artístiques que han conreat i de les persones (centenars) que n'han format part.

Ha estat comissariada per l'actor i membre de Comediants Joan Font i l'arquitecte i museògraf Dani Freixes i organitzada per la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.

L'exposició té una altra seu al vestíbul de l'edifici Can Serra, on s'hi fan projeccions d'espectacles, sèries, documentals i altres materials audiovisuals protagonitzats per la companyia.

Durant els mesos que dura l'exposició es duran a terme altres activitats paral·leles: taules rodones, actuacions i tallers, a càrrec d'alumnes i professors de l'Escola Superior d'Art Dramàtic (ESAD) de l'Institut del Teatre.

Ves al prestatge d'arts escèniques ►

25/04/2016 17:59h