Festival de Cinema de Muntanya de Torelló

Del 15 al 24 de novembre torna el Festival BBVA de Cinema de Muntanya de Torelló en la seva 31a. edició. Durant deu dies, s'hi projecten des de pel·lícules sobre expedicions als cims del món, fins a reportatges de natura i d'esports d'aventura, o documentals ecològics i etnogràfics.

Enguany contarà amb 115 pel·lícules que provenen de 27 països diferents, xifra rècord en diversitat de països. Aquesta edició confirma el Festival de Cinema de Muntanya, de Torelló com un dels més importants del món en aquest gènere.

El Festival promou el respecte a la natura amb imatges d'alta definició i al mateix temps catapulta un esport minoritari, portant a Torelló les figures més rellevants de l'alpinisme. Aquest any seran els escaladors belgues Nicolas i Olivier Favresse els que trepitjaran l'escenari del teatre Cirvianum.

Paral·lelament hi ha programades moltes activitats i exposicions en diferents indrets de la vila com el teatre on s'exhibeixen els films o la biblioteca Dos Rius de Torelló.

Ves al prestatge d'Esports ►

Ves al prestatge de Cinema ►