La biblioteca fa cinc anys!

La biblioteca fa cinc anys i ho volem celebrar amb tu!

Amb aquest missatge la Biblioteca Camp de l’Arpa-Caterina Albert dona la benvinguda a les persones usuàries. Es tracta d’una iniciativa per celebrar el cinquè aniversari de l’equipament. L’1 de desembre de 2012 la biblioteca va obrir les portes per primera vegada, fruit del trasllat de l’antiga Biblioteca Garcilaso.

En aquest sentit, amb la col·laboració del departament de Premsa i Comunicació, la biblioteca ha creat una instal·lació perquè les persones usuàries puguin deixar els seus records per escrit o mitjançant el correu electrònic (aniversaribiblioteca@gmail.com). Sota les preguntes “Quin record guardes de la biblioteca?” i “Com te la imagines d’aquí a cinc anys?”, la biblioteca busca no només crear un vincle emocional entre les persones usuàries i l’equipament, sinó també que aquestes participin en la seva gestió, recollint propostes de millora en relació als serveis, les activitats, el personal i les instal·lacions i incorporant-les en el proper Pla d’Acció.

Entre totes les persones participants la biblioteca sortejarà cinc lots de llibres.

I el mateix dia que es commemora l’aniversari (divendres 1 de desembre), la biblioteca regalarà a totes les persones usuàries del servei de préstec una xapa commemorativa que s’ha creat per a l’ocasió.

Més informació:
17/11/2017 16:28h