Consulta les properes activitats que apropen la lectura i la natura

Ja es poden consultar les activitats que es faran aquest darrer trimestre de l’any a les biblioteques del Maresme en el marc del projecte “Parcs i biblioteques, naturalment!”. El programa vol apropar al ciutadà el territori i el seu entorn natural més immediat perquè aprengui a gaudir-lo i es sensibilitzi sobre la necessitat de conservar-lo. El proper 4 d’octubre, aprofitant que és el Dia Mundial dels Animals, les biblioteques del Maresme celebraran aquest efemèride amb activitats per a tots els públics.

Amb el lema “Segueix el rastre dels animals del Parc...” les biblioteques muntaran uns aparadors culturals on el protagonisme el tindran les petjades dels diferents animals. Aquesta activitat donarà el tret de sortida a una programació cultural conjunta que recollirà la sensibilitat i el coneixement envers aquests espais naturals. Documentals, exposicions, xerrades, tallers, clubs de lectura, rutes literàries i visites guiades organitzades per les biblioteques públiques establertes en municipis de la Xarxa de Parcs Naturals col·laboraran entre elles per difondre, en un programa conjunt, la natura i la literatura.

El programa neix fruit de la col·laboració entre la Xarxa de Biblioteques Municipals i la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona.

29/09/2017 11:21h