L’Aguait. Observacions de biodiversitat a la Xarxa de Parcs Naturals

L’Aguait és una nova eina en línia creada per tècnics de l’Institut Català d’Ornitologia (ICO), que compta amb el suport i la coordinació dels responsables tècnics de la Xarxa de Parcs Naturals. La finalitat d’aquesta plataforma és acostar la fauna que es troba en qualsevol dels parcs de la Diputació de Barcelona als usuaris que hi estan interessats.

Totes les dades que podem trobar en aquest portal estan organitzades de manera molt clara i intuïtiva, de manera que totes aquelles persones que ho vulguin puguin complementar i ampliar-ne la informació sense cap dificultat.

L’Aguait se sosté amb les dades que, en temps real, hi va introduint ornitho.cat, que és una pàgina web dedicada a l'intercanvi d'informació sobre les observacions d'ocells, mamífers, amfibis, rèptils, peixos d'aigües continentals, libèl·lules, papallones diürnes, cigales, ortòpters, crancs de riu, bivalves d'aigua dolça i orquídies de Catalunya. I, a la vegada, ornitho.cat rep l’aportació que centenars de persones fan desinteressadament a la seva web o a través de l’app NaturaList.

Biblioteca de Sant Celoni l'Escorxador

29/06/2019 14:54h