De casa, al Montseny

Autor: Diputació de Barcelona

Transport públic integrat Bus Parc El Montseny

Des del 12 d'octubre es pot anar al Parc Natural del Montseny amb transport públic integrat, bitllet combinat RENFE més Bus Parc, els dissabtes, diumenges i festius de tot l'any.

L'accés amb transport públic al Parc Natural del Montseny es pot fer amb autobús i amb tren. Amb autobús, les  companyies que us poden acostar a gairebé tots els municipis del parc són: la Hispano Hilariense, Sagalés i Barcelona Bus.

La posada en servei d’aquestes línies de transport públic facilita l’accés a tota la població als espais naturals, alhora que millorar la mobilitat en unes zones del parc que tenen una elevada afluència de visitants. D’aquesta manera es volen evitar cues a la carretera, aparcaments als vorals i intentar solucionar la massificació d’indrets com Santa Fe del Montseny, lloc on arriben més de mig milió de persones cada any amb els seus respectius vehicles. Amb aquesta mesura també es vol reduir l'impacte ambiental de tot el trànsit que hi arriba i el perjudici que suposa per als que hi viuen.

Per saber-ne més:

Biblioteca de Sant Celoni l'Escorxador