Exposició de fotografia "Bombolles de la ciutat"

Bombolles a la ciutat

Les persones tendim, cada cop més, a viure en grans concentracions humanes. Més de la meitat de la població mundial fa la seva vida en grans ciutats on comparteix el dia a dia amb milions de persones. A mesura que aquest fenomen s’extrema també ho fa un altre, gairebé contradictori: ens refugiem a la nostra bombolla.

Als nostres carrers s’hi troben realitats socials molt diferents, a la vista de tots però sovint ocultes sota el desconeixement i prejudici. El món contemporani està ple de petites comunitats que funcionen amb normes i dinàmiques pròpies. Un mateix origen, una cultura compartida, l’elecció d’una forma de vida o, simplement, una afició en comú.

Sovint coneixem molt bé la nostra bombolla, però sabem poc de les dels altres. Aquesta exposició és un viatge de descobriment per aquests petits universos. Conèixer l’altre per començar a destruir barreres. Saber una mica més qui som i qui tenim al costat.

Alejandro Fabbri
Blanca González Cruz
Axel Miranda
Didac Lluent