Activitats

Concurs literari "Puja al tren"

Les biblioteques de l’Alt Penedès i Garraf engeguen per vuitè any consecutiu el concurs de lectura “PUJA AL TREN”!

El joc lector, que està destinat a noies i nois a partir de 9 anys, comença el dia 1 de desembre de 2023 i finalitzarà el 31 de maig de 2024.

Cada participant rebrà un mapa literari que l’acompanyarà al llarg de tot el concurs. En aquest mapa trobarà 5 línies de tren que el portaran a un viatge diferent en funció de la temàtica escollida: HUMOR, AVENTURES, EXPERIÈNCIES, TERROR, CLÀSSICS I LA CUA DEL TREN.

Cada línia tindrà diverses parades i a cada parada hi proposarem un títol. Els participants hauran de seleccionar la lectura que més els hi agradi i quan retornin el llibre, hauran de respondre una pregunta/enigma a la biblioteca per obtenir la validació del viatge. Els concursants que fins al mes de maig hagin validat un mínim de tres llibres-parada rebran un diploma viatger i entraran en el sorteig d’un premi.

Vols ser el primer en apuntar-te? Segur que pots llegir tres o més llibres dels proposats, tens fins al 30 de maig per aconseguir-ho!

01/12/2023 - 31/05/2024
Tipus de públic