Exposició Còmic Juvenil

Aquest mes de desembre us oferim una selecció de còmics especialment elaborada per als joves lectors. Hi podreu trobar tan històries d’aventures i fantasia on els protagonistes es veuen immersos en lluites contra el mal com a “Fullmetal Alchemist” o “Los Vengadores” com històries d’institut on connectarem amb els seus problemes i ens emocionarem al seu costat com a “Marmalade boy” o “5 centímetros por segundo”. Descobrireu des de còmics d’una temàtica thriller, policíaca o apocalíptica que ens farà reflexionar sobre l’essència de l’ésser humà com “Death note”, “Blacksad” o “I am a hero” a històries d’humor on el surrealisme i l’absurditat ens faran petar de riure com “Dad” o “Dr. Slump”. I finalment observareu el realisme en estat pur, amb una forta càrrega històrica com “Maus” o “El arte de volar” o la vida quotidiana amb “Rosalie Blum”  o “Arrugas”. Exemplars disponibles en préstec.

01/12/2017 - 31/12/2017
Sant Vicenç dels Horts. Biblioteca Les Voltes