Activitats

Cicle Biblioteques amb DO: "El vi i el cava a la publicitat: de les Bombolles a Martin Scorsese"
Cicle Biblioteques amb DO

Un recorregut històric per la publicitat audiovisual vinculada al món del vi i el cava, des de les bombolles nadalenques al curtmetratge dirigit per Martin Scorsese l’any 2007, analitzant i comparant, a més, com s’anuncien altres begudes espirituoses en funció de a quin consumidor es vol dirigir.

A càrrec de Pablo Sancho. Responsable de projectes de la Federació Catalana de Cineclubs i president de l’entitat entre 2015 i 2017. Llicenciat en Història de l’Art i Comunicació Audiovisual per la UB, és màster en Ficció de cinema i televisió per la Universitat Ramon Llull i en Film Business per ESCAC. És el programador de Cineclub Vilafranca, que gestiona les sales Zazie i Kubrick, i ho va ser del Festival Most, festival internacional de cinema del vi, entre 2012 i 2016. Actualment dirigeix la revista online Industrias del Cine, fundada l’any 2017.

09/11/2023
Duració