Activitats

EXPOSICIÓ "Música il·lustrada"

Música il·lustrada" és un projecte expositiu interactiu on es combina l'art gràfic, la música, i la literatura (en forma de lletres de cançons).

L'autor ha il·lustrat vint-i-dues cançons, de tota mena d'estils i orígens, amb temes de Maria del Mar Bonet, The Smiths, Jorge Ben, Pau riba, Charles Trenet, Fangoria, Henry Purcell, Mazoni, Ella Fitzgerald, Sanjosex o Björk, entre d'altres.

Cada il·lustració està acompanyada d'un petit panell amb la lletra de la cançó traduïda al català i uns codis QR, que permetran al visitant poder escoltar les cançons des del seu mòbil, sense cap mena de complicació tècnica.

L'exposició ens ajuda a entendre millor el procés creatiu de la il·lustració, és a dir: transformar idees o escrits en imatges, a més de fer-nos gaudir, a la vegada, de tres arts diferents però complementaris.

21/02/2024 - 10/03/2024
Tipus de públic