Activitats

Conferència Aula Extensió Universitària: Com s’expliquen els conflictes? Anàlisi crítica de mitjans, a càrrec de Laia Creus, periodista especialitzada en Drets Humans

Especial Biblioteques sense Fronteres

Conferència Aula Extensió Universitària: Com s’expliquen els conflictes? Anàlisi crítica de mitjans, a càrrec de Laia Creus, periodista especialitzada en Drets Humans.

Reflexionarem sobre com informen els mitjans de comunicació dels conflictes i veurem què hem de tenir en compte per tal de ser crítics amb aquesta informació, evitar les fake news i adquirir una visió més completa de l’actualitat.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Ho organitzen la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Molins de Rei, l’Aula d’Extensió Universitària per a la Gent Gran de Molins de Rei i la Biblioteca el Molí.

03/04/2024
18.30h