Exposició "100 anys de ciència-ficció"

L'exposició "100 anys de ciència ficció" commemora el centenari del naixement d'Isaac Asimov i Ray Bradbury, dos grans referents del gènere de la ciència ficció. A l'exposició s'expliquen els antecedents, els orígens i l'evolució de la ciència ficció a través d'autors i autores clàssics. També trobarem algunes de les referències temàtiques més comunes recollides a les obres del gènere, com per exemple: la robòtica, el medi ambient, els límits de la realitat, etc, així com continguts sobre feminisme, i perspectiva de gènere, destacant l'obra de les escriptores més reconegudes, en un gènere literari majoritàriament masculí.

Tot aquest material gràfic s'acompanya d'una selecció de llibres de ficció i de no ficció que es poden portar en préstec.

06/03/2024 - 31/03/2024
Barcelona - Sant Martí. Biblioteca Xavier Benguerel