Preguntes freqüents del servei de préstec

Què necessito per poder emportar-me documents a casa?

Només cal tenir el carnet de biblioteca, que és personal i intransferible, i et permet utilitzar qualsevol biblioteca de la Xarxa.

Com puc fer-me el carnet?

El carnet es tramitarà al moment a la mateixa biblioteca, presentant el DNI/NIE o el passaport. Els menors de 14 anys han de tenir l'autorització dels pares o tutors.

També pots sol·licitar el carnet al catàleg Aladí. En aquest cas, l'hauràs de passar a recollir a la biblioteca presentant el DNI/NIE o passaport.

Què puc agafar en préstec i durant quant de temps?

A les biblioteques, pots agafar durant 30 dies:

15 llibres o revistes
            6 DVD
            9 CD o altres materials multimèdia

Als bibliobusos, pots agafar durant 30 dies:

15 llibres o revistes
6 CD o DVD

Com puc demanar una renovació?

Consulta Renovació de documents.

Com puc fer una reserva?

Consulta Reserva de documents.

Què passa si torno els documents amb retard?

Per al bon funcionament del servei de préstec et recordem que has de ser puntual a l'hora de retornar els documents. Per cada dia de retard i document en préstec, el teu carnet rebrà 1 punt de penalització. Per cada 50 punts, el carnet quedarà bloquejat durant 15 dies. Passat aquest temps, el carnet tornarà a estar operatiu.