La Biblioteca col·labora amb la Marató de TV3

La Biblioteca Mestre Martí Tauler participa en la recollida d'aportacions econòmiques per la Marató de TV3, amb la instal·lació d'un espai al al vestíbul de la Biblioteca on es podran adquirir llibres de l'equipament que es troben duplicats o de donacions ciutadanes.

Per adquirir un d'aquests llibres i participar així en aquesta iniciativa solidària, s'haurà d'aportar 1 € per cada exemplar, que la Biblioteca donarà integrament a la Marató, que aquest any està dedicada a l'ictus i lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques, amb l'objectiu de continuar investigant per trobar teràpies noves que aturin aquest tipus de malalties.

A partir del dia 14 de novembre es crida als ciutadans que portin donatius de llibres per col·laborar amb la Marató. La campanya solidària de venda de llibres començarà el dilluns 28 de novembre fins el 17 de desembre.

Paral·lelament col·laborarem amb l'activitat del dimarts 29 de novembre Giving Tuesday impulsada per Oriéntate en el Voluntariado. La Biblioteca tindrà parada de venda solidària de llibres per 1 euro a la plaça de Catalunya juntament amb les altres entitats que participen amb altres activitats solidàries.

A més a més els matins dels dijous 1 i 15 de desembre estarem a l'entrada del Mercat Municipal amb un estand amb la mateixa activitat solidària per la marató deTV3 i així donar-li més visibilitat i recollir més diners per la Marató.

11/11/2016 16:58h