Consulta els títols més prestats a les biblioteques

"La templanza" de María Dueñas continua sent la novel·la més prestada a la Xarxa de Biblioteques Municipals durant el tercer trimestre de l'any. La segueix "Algú com tú" de Xavier Bosch i en tercera posició trobem la novel·la de Matilde Asensi, "El Regreso del Catón".

Pel que fa a les novel·les juvenils, en primer lloc trobem "Wonder", de R.J. Palacio; després la novel·la de la saga de Blue Jeans "Algo tan sencillo como twitear te quiero" i en tercer lloc "Un fill" d'Alejandro Palomas.

Pel que fa als còmics, els més sol·licitats són, de nou, "Death Note", de Tsugumi Ohba, "20th Century Boys", de Naoki Urawasa, i "I am a hero", de Kengo Hanazawa.

Els títols més prestats en novel·la estrangera són, en primer lloc, "The Girl on the train" de Paula Hawkins, seguit de "Soumission" de Michel Houellebecq i "Something to tell you: a novel" de Hanif Kureishi.

Pel que fa a la poesia, en primer lloc trobem "Poeta en Nueva York" de Federico García Lorca, en segon lloc Miquel Desclot amb la seva "Antologia de la poesia universal" , i en tercer lloc "Darrera el vidre" de Feliu Formosa.

En l'àmbit dels audiovisuals, la saga "Juego de tronos" aconsegueix els tres primers llocs del rànquing. La primera, la segona i la tercera temporada són les més sol·licitades.

Finalment, pel que fa als CD més prestats a les biblioteques trobem "Arkandú" del Club Super 3, "Jocs de falda d'ara i de sempre" i "Massatges amb cançons", tots dos de Damaris Gelabert.

Més informació:
17/10/2016 09:24h