Exposició "Lectura fàcil a Catalunya: 10 anys fent nous lectors"
Exposició

Del 6 al 27 d'octubre

Amb motiu del 10è aniversari de l'Associació Lectura Fàcil.

EXPOSICIÓ "Lectura fàcil a Catalunya: 10 anys fent nous lectors"

Exposició de l'Associació de Lectura Fàcil, que treballa per apropar la lectura a persones amb dificultats lectores.

lloc: Biblioteca Josep Soler Vidal de Gavà

L'exposició mostra l'origen de l'Associació Lectura Fàcil i, molt especialment, les activitats desenvolupades al llarg de 10 anys, a través d'un recorregut des dels inicis del projecte fins a l'actualitat, passant per cada una de les àrees en què treballa:

• El paper de l'ALF com a centre de referència de la Lectura Fàcil (LF)
  • Les característiques dels llibres LF
  • Els diferents tipus de lectors a qui s'adrecen els llibres LF
  • El foment de la lectura i la col·laboració de les biblioteques

L'exposició s'adreça a totes les persones interessades en les accions de foment de la lectura entre persones que tenen dificultats per llegir i entendre textos. Com per exemple, els i les participants de clubs de LF i els seus dinamitzadors, entitats d'atenció i suport a persones amb dificultats lectores, professionals que treballen amb aquests col·ectius i amb els materials LF (pedagogs, mestres, bibliotecaris, escriptors, editors, administracions públiques, etc.).

També pretén ser una eina per donar a conèixer el projecte i els materials LF a persones que fins ara els desconeixen.

MATERIALS DE LECTURA FÀCIL A LES BIBLIOTEQUES:

A través del catàleg Aladí podeu consultar tots els títols de Lectura Fàcil disponibles a les biblioteques [més informació]

L'exposició continuarà voltant per les biblioteques catalanes. Calendari:

03/10/2016 12:04h