Exposició: "Dibuixant la galàxia"
Exposició:

La Biblioteca Ignasi Iglésias-Can Fabra acull fins el 3 de juliol "Dibuixant la galàxia". Una exposició sobre l'art de la saga galàctica més important de la història del cinema.

La mostra recull originals d'autors nacionals que han treballat per als còmics Lucasfilm o que s'hi han inspirat per a les seves pròpies creacions, a més d'una desena d'objectes que podrien haver sortit directament del rodatge de Star Wars (La Guerra de les galàxies). Una exposició ideal per als amants del cinema i fans de la saga galàctica més famosa de la història del cinema.

Un cosplay-desfilada d'Star Wars, un taller infantil de creació de personatges Star Wars, a càrrec de Nacho Fernández, autor de Dragon Fall, una taula rodona amb dibuixants destacats que han treballat per a Lucasfilm, així com, un concert amb el repertori de la banda sonora de Star Wars a càrrec de Jorge de la Torre, pianista i estudiant del Taller de Músics – ESEM, van ser alguns dels actes inaugurals del passat mes d'abril.

Durant el mes de Juny es duran a terme moltes més activitats relacionades amb l'univers Star Wars que podeu consultar.

La Biblioteca ha el·laborat també una guia de lectura en motiu de l'exposició que podeu esperem que us agradi.

Ves al prestatge de Còmic ►

26/05/2014 10:26h