Festival de Teatre AlCarrer2017

Enguany el Festival Al Carrer 2017 arriba a la seva 28a edició. Els dies 30 de juny i 1 i 2 de juliol el festival envaïrà els carrers de Viladecans amb la seva tradicional oferta d’arts de carrer per convidar a tothom a gaudir de la ciutat d’una manera diferent i cultural.  El Festival Al Carrer torna com la gran cita ciutadana de Viladecans per donar la benvinguda a l’estiu amb una programació de noranta sis  actuacions de trenta-set companyies que presentaran trenta-vuit espectacles diferents als carrers i places de la ciutat. Trobareu oferta  de tot tipus de gèneres i formats, des d’instal·lacions lúdiques a dansa, passant per piromusicals o circ, que enguany tindrà un protagonisme molt destacat.

Entre les companyies internacionals que es podran veure en aquesta edició hi destaquen les franceses Bilbobasso, Cie. Bakhus i Cie. Hors Surface, o els italians Luca & Tino. Bilbobasso, una veterana companyia de dansa, continua aprofundint en l’exploració de la dansa, el tango més concretament, i el foc, amb un muntatge que sota el títol de “Polar”, no deixarà indiferent ningú. Per la seva banda, Bakhus i Hors Surface proposen una barreja entre la música en directe i diferents formes del moviment. Bakhus incorpora el Parkour en el seu espectacle “Glaucos”, mentre que Hors Surface ho uneix amb acrobàcia i circ, des d’una perspectiva poètica amb “Boat”. La comèdia visual és el terreny de Luca & Tino, amb “Luchettino Classic”, un muntatge trepidant on el llenguatge clàssic del clown i l’humor sense paraules són protagonistes.

La programació també tindrà una àmplia representació de propostes de Catalunya, on hi destaquen “Démodés”, una col·laboració de Cia. La Tal i Leandre, el circ de Psirc amb “Acrometria”, la poesia visual de Cia. Estampades amb “Enfila SA”, la dansa participativa de Quim Bigas i el seu “Molar”,  el clown de Toti Toronell amb “Libél·lula” o el teatre amb elements de circ de El lado oscuro de las flores, que presentarà a Viladecans la seva nova producció Bubble”.

I com també és tradicional, les companyies de Viladecans tindran el seu espai en el Festival Al Carrer, amb la presència de Cia. de dansa Anthurium, Street Style, Contacans, LeDanse Project i QuimBel-do, que ompliran el carrer Sant Joan amb les noves propostes especialment preparades per a aquesta cita.

Podeu trobar tota la informació detallada al web del festival: www.alcarrerviladecans.com

29/06/2017 16:51h