FITKAM, Fira Infantil de Teatre de Montmeló

El 20 i 21 de maig tindrà lloc la FITKAM, la Fira Infantil de Teatre de Montmeló (Vallès Oriental), la qual enguany arriba a la cinquena edició. Organitzada per l'Associació de Professionals del Teatre Infantil i Familiar Kacu Mensi en col·laboració amb l'Ajuntament de Montmeló, la fira nasqué el 2013 amb la voluntat de dinamitzar la població vallesana i alhora atraure els programadors teatrals.

La fira proposa 46 espectacles de diversos gèneres i que oscil·len entre el gran, el petit i el mitjà format. S'ubiquen a diferents indrets de la ciutat i alguns són a l'aire lliure. La programació dóna un espai destacat als espectacles per a infants de 0 a 3 anys i 5 són les companyies que han triat la fira per estrenar el seu darrer espectacle: "Wet Floor", de Cristina Soler; "Dansa Clàssica en l'Espai Urbà", d'Anna Arboix Cia. de Dansa; l'espectacle de teatre visual "Euphoria en clau de fa", de L'Animé Visual Theatre; "En Pere i el Llop", de Jomeloguisjomelo.com i Quintet Quatre+1; i l'obra de teatre musical "Corre, Trufa!", de Pentina El Gat.

12/05/2017 08:00h