Tornen les hores del conte a les biblioteques de VNG

Aquest mes de setembre les hores del conte seran en anglès a la biblioteca Cardona, i en francès a la Joan Oliva

Amb l'inici del curs torna l'hora del conte a les biblioteques municipals de Vilanova i la Geltrú, a les 12 del migdia dels dissabtes. Així, aquest dissabte 19 de setembre la biblioteca Armand Cardona Torrandell oferirà l'hora del conte en anglès Jack and the beanstalk, a càrrec de l'actriu Susanna Garcia-Prieto.
La versió del conte d'En Jan i la mongetera de Roald Dahl, present al recull de contes Revolting Rhyms / Versos perversos, s'explicarà en format bilingüe, primer en anglès i tot seguit en català. No us perdeu la possibilitat de sentir de prop l'alè del gegant del fi-fo-fu-fan!

I dissabte 26 de setembre serà el torn de la biblioteca Joan Oliva i Milà, amb l'hora del conte en francès Hansel et Gretel, a càrrec d'Esther Bruna, treballadora de la biblioteca, amb la col·laboració de David Casasús.
Els dos germans que descobreixen una caseta de xocolata i llaminadures al bosc trobaran el camí per tornar a casa seva? Aquest cop la bruixa se'ls voldrà menjar? Els qui vinguin sabran el final d'aquesta història!

L'Hora del Conte que té lloc a les biblioteques de Vilanova i la Geltrú té per objectiu despertar i incentivar el gust per la lectura en els infants a partir de la narració oral de diferents contes, a més de distreure els més menuts.
De la manera més tradicional o amb el recolzament de noves tecnologies, amb el cos i la veu o amb diferents eines de suport, cada sessió de l'Hora del Conte pretén divertir-nos, entretenir-nos, pensar i imaginar a través de contes del passat i del futur, del present i de l'instant, per viure i enriquir-nos una bona estona mirant i escoltant.

18/09/2015 17:01h