Aprenem: tallers d'intercanvi lingüístic

Inici del nou curs dels tallers ‘Aprenem’ a Badalona, una innovadora iniciativa comunitària amb l’objectiu de facilitar l'aprenentatge de llengües.

El proper dilluns 9 d’octubre a la Biblioteca Llefià-Xavier Soto tindrà lloc l’acte de presentació i acollida del nou curs del projecte ‘Aprenem’ a Badalona, una iniciativa comunitària amb l’objectiu de facilitar l’aprenentatge de llengües a través de l’intercanvi lingüístic. El projecte, que es va posar en marxa el curs 2016/17 a la ciutat, ofereix els seus tallers  a la Biblioteca Xavier Soto les tardes de dilluns d’octubre a juny.

Els tallers ‘Aprenem’ apliquen una metodologia basada en grups reduïts on els participants aprenen i ensenyen llengües a través de dinàmiques de lectura i conversa, servint-se d’una àmplia selecció de recursos per l’aprenentatge disponibles a la biblioteca i també a la pròpia pàgina web del projecte, www.aprenem.blog.cat.

De manera transversal, el projecte ‘Aprenem’ també té l’objectiu d’afavorir l’ús social del català i reforçar la integració i la cohesió social, fomentant les relacions intergeneracionals i interculturals a través de la participació d’una iniciativa comunitària.

L’objectiu és consolidar a la ciutat les possibilitats d’aprenentatge de noves llegües a través del treball col·lectiu i l’experiència d’aquesta iniciativa, que ja funciona a altres ciutats de Catalunya.

El correu d’informació i inscripcions és el següent: aprenem.bib.llefia@gmail.com. També podeu demanar informació a la mateixa biblioteca.

Per donar a conèixer i explicar les característiques del projecte, es farà un acte de presentació i benvinguda que tindrà lloc:

Dilluns 9 d’octubre, a les 17 h

Biblioteca Llefià-Xavier Soto

C. Planeta Mart, s/n

Durant l’acte s’establiran els primers grups, així com les opcions horàries i els espais on es duran a terme les sessions. Un cop establerts els grups, les inscripcions romandran obertes durant tot l’any.

Per a més informació, consulteu la web del programa Aprenem: www.aprenem.blog.cat

26/09/2017 05:44h