El Documental del Mes porta "Game Over" a les biblioteques
El Documental del Mes porta

Aquest mes de novembre, la pel·lícula del Documental del Mes, "Game over" d'Alba Sotorra, es projectarà a quatre biblioteques de la Xarxa amb l'objectiu d'acostar el cinema documental al màxim nombre d'espectadors possible.

El film relata la vida d'en Djalal, un jove criat com a fill únic d'una família catalana de classe mitjana que torna a casa desencantat després de lluitar a l'Afganistan. La crisi econòmica ha colpejat la família, i s'enfronta a una crisi personal i familiar provocada per la falta de perspectives vitals.

El Documental del Mes és la prolongació del Festival Internacional de Cinema Documental DocsBarcelona al llarg de l'any i el territori per contribuir a crear en la població un hàbit de consum del documental a través d'una oferta regular més enllà dels festivals.

Programació:

• Dimarts 17 de novembre, a les 19h

Biblioteca Esquerra de l'Eixample Agustí Centelles de Barcelona

• Dimarts 17 de novembre, a les 18.30h

Biblioteca Vapor Badia de Sabadell

• Dimarts 24 de novembre, a les 19h

Biblioteca Vilapiscina i la Torre Llobeta de Barcelona

• Divendres 27 de novembre, a les 19h

Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí

Totes les projeccions són gratuïtes.

09/11/2015 08:28h