Dues nits de teatre

Uns  1.200 lectors assistiran els propers 27 i 28 de novembre a la representació de "Els tres aniversaris", un text de Rebekka Kricheldorf dirigit per Jordi Prat i Coll, que tindrà lloc al  Teatre Auditori de Granollers. Ho faran en el marc de la sisena trobada dels clubs de lectura de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona que comptarà amb la presència, el dia 27 de novembre, de l'alcalde de Granollers, Josep Mayoral, i del coordinador de l'Àrea de Cultura, Educació i Esports de la Diputació de Barcelona, Josep González Cambray.

Els assistents a la trobada provenen de clubs de lectura de biblioteques d'arreu de la demarcació de Barcelona. El periodista i escriptor Eloi Vila conduirà l'acte, que inclourà la representació de l'obra i la xerrada posterior amb el traductor i actor Joan Negrié.

"Els tres aniversaris", interpretat per Anna Alarcón, Miranda Gas, Màrcia Cisteró, Rosa Boladeras, Joan Negrié i Albert Triola, posa en escena tres aniversaris successius d’Irina, una de les protagonistes. En cadascun d’aquests, la incomunicació, el tedi, el pessimisme i la crueltat es fan presents a la vida dels personatges.

La Xarxa de Biblioteques Municipals de la demarcació de Barcelona compta amb més de  cinc-cents clubs de lectura, dedicats a gèneres i temes diversos com novel·les en diversos idiomes, la novel·la negra, la poesia, el cinema d'autor o la gastronomia, entre altres.

En anys anteriors els clubs de lectura han assistit a una representació d'"Aloma" de Dagoll Dagom, a un concert de Raimon, a l'obra "Adreça desconeguda", dirigida per Lluís Homar, a "Stockmann", una adaptació lliure d'"Un enemic del poble", d'Henrik Ibsen i “El test” de Jordi Vallejo.

23/11/2017 11:45h