Projecte Lletra

Neix un cicle anual d'activitats literàries.

El públic que més utilitza el carnet de la biblioteca, són els adults d’entre 40 i 65 anys. Gent que llegeix i que té grans inquietuds culturals.

És per això que neix el projecte “Lletra”, per oferir una programació anual d’activitats literàries per a un públic adult, amb la col·laboració d’altres agents literaris/culturls que permetin arribar a un màxim nombres de persones.

Presentacions de llibres, lectures dramatitzades, lectures en veu alta, petites representacions teatrals... el món de la literatura és molt ampli, i ho volem demostrar durant aquest 2018.

Les activitats que ja tenim confirmades són:

16 de febrer 19:30h: trobada amb l’autora i periodista de Tv3 Fàtima Llambrich, amb el seu llibre “Sense cadàver

9 de març 19h: i dins dels actes del dia de la dona: “Els quartos de la Virgínia”, lectura dramatitzada de textos de la Virgínia Woolf

20 d'abril 21h: Cinefòrum "Moby Dick", en col·laboració amb el Cineclub "La sorra". L'activitat es farà al Centre Cultural i d'Esbarjo de Sant Pol.

8 de juny, 19h: Presentació del llibre publicat pel CESC (Centre d’estudis de Sant Cebrià) “Les auques del CESC”, Organitza: Arxiu de Sant Pol de Mar

15 de setembre 12h: "Homenatge a Pedrolo" a càrrec del Centre Cultural i d'Esbarjo de Sant Pol de Mar.

20 d’octubre, 19h: Trobada amb l’autora Gemma Ruiz, per parlar del seu llibre “Argelagues”.

16 de novembre, 19h: Experimenta la poesia amb el taller “Jo sóc el meu propi experiment” basat en les obres de Palau i Fabre

Però estigueu atents a l'agenda, que en tenim unes quantes més al calaix!

12/01/2018 17:17h