Gènius - Biblioteca Virtual

La cena con la reina - Gènius

Ruta de navegació

Busca llibres, música i cinema al catàleg aladí

Els bibliotecaris recomanen

La cena con la reina

Modan, Rutu

Logroño: Fulgencio Pimentel, 2017

Quan el pare diu a la Nina “Què faries si un dia la reina d’Anglaterra et convidés a sopar al palau de Buckingham?” segur que el que no s’esperava per res del món és que just en aquell moment truquessin a la porta i uns patges reials convidessin a la Nina a sopar amb, efectivament, la reina d’Anglaterra.

Ui ui ui… però si les bones maneres a taula no són gens el punt fort de la Nina! Sabrà comportar-se durant el sopar, tota rodejada de nobles, prínceps i diplomàtics? Com acabarà aquesta invitació? Per descobrir-ho, haureu d’arribar fins al final d’aquest còmic que es llegeix d’una queixalada i us deixarà… amb ganes de repetir postres!

Recomanat per Sílvia Fernàndez Fernàndez. Bib. Tecla Sala de L'hospitalet de Llobregat

21/10/2019

Notícies!!

Destaquem

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.