Sam i laJúlia al circ - Gènius

Ruta de navegació

Busca llibres, música i cinema al catàleg aladí

Llibres electrònics

Vols llegir en electrònic? Consulta el catàleg que t'oferim a BiblioDigital, el servei de préstec de llibres electrònics de les biblioteques.

Les biblioteques recomanen

El Sam i la Júlia al circ

Schaapman, Karina

Barcelona : Blackie Books, octubre de 2019

La casa dels ratolins és un llibre preciós, que ens explica la vida curiosa d’uns ratolins que viuen en una casa construïda artesanalment.Cada pàgina ens sorprèn amb les fotografies de les diverses habitacions d’una casa de nines que existeix a la realitat, però en aquest cas, és una casa de ratolins elaborats amb diversos materials.

Un llibre que us enamorarà i que és successor d’una col·lecció de diversos volums que ens endinsen en la vida i les aventures d’aquests ratolins tan especials.La sèrie infantil més bonica del món, amb més de 50.000 exemplars venuts.

Més informació:

La col·lecció de "La Casa dels Ratolins"

Recomanat per Anna Aragonès. Biblioteca Enric Miralles.

18/01/2024

Videorecomanacions

Novetats

Destaquem

A més...

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.