Gènius - Biblioteca Virtual

El Vampir va a l'escola rec. 10 de febrer de 2013 - Gènius

Ruta de navegació

Busca llibres, música i cinema al catàleg aladí

Els bibliotecaris recomanen

El Vampir va a l'escola

Sfar, Joann

Barcelona [etc.] : Alfaguara, 2005

Quan es fa de nit a la casa vella, i les persones van a dormir, els fantasmes, els morts i els vampirs aprofiten per llevar-se. Us fan por totes aquestes criatures? No patiu! El vampir protagonista d'aquest còmic és com un nen qualsevol. Un nen que s'avorreix perquè no té amics. És per això que vol anar a l'escola, per fer amics! Què creieu? Trobarà algú amb qui jugar i fer entremaliadures?

Si no en teniu prou amb una història del Vampir, busqueu els altres còmics protagonitzats per ell: "El Vampir i la societat protectora de gossos" i "Pequeño vampiro hace kung-fu!".

Recomanat per Sílvia Fernández Fernández de la Biblioteca Tecla Sala de l'Hospitalet de Llobregat.

10/09/2019

Notícies!!

Destaquem

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.