Gènius - Biblioteca Virtual

Batman : la historia del caballero oscuro rec. juliol 2013 - Gènius

Ruta de navegació

Busca llibres, música i cinema al catàleg aladí

Els bibliotecaris recomanen

Batman : la historia del caballero oscuro

Cosentino, Ralph

Madrid : Kraken, DL 2011

Tots coneixeu a Batman i sabeu que és un superheroi vestit com un ratpenat que defensa la llei i lluita contra els criminals a la ciutat de Gotham amb l'ajuda del seu amic Robin.

Però sabeu qui és realment Batman? On viu? Per què lluita contra els malfactors? Quins són els seus enemics més perillosos?

Aquest còmic adreçat als més joves, Batman, la historia del caballero oscuro, us donarà resposta a totes aquestes preguntes i esbrinareu alguns dels seus secrets.

Us atreviu a llegir-lo?

Recomanat per Joan Giménez Benaque de la Biblioteca Tecla Sala de L'Hospitalet de Llobregat .

23/09/2019

Notícies!!

Destaquem

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.