Gènius - Biblioteca Virtual

Astèrix als Jocs Olímpics rec. juliol 2012 - Gènius

Ruta de navegació

Busca llibres, música i cinema al catàleg aladí

Els bibliotecaris recomanen

Astèrix als Jocs Olímpics

Goscinny, René

[Barcelona] : Salvat, 1999

Astèrix i Obèlix han de fer guanyar els Jocs Olímpics a Lunàtix que d'aquesta manera aconseguiria l'amor de la princesa Irina. Les regles prohibeixen utilitzar qualsevol tipus de poció i haurien d'enfrontar-se a Brutus sense la inestimable ajuda de Panoràmix.

31/10/2019

Notícies!!

Destaquem

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.